linnealarsson

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Linnea Larsson - 24 april 2010 14:34

nu är jag hemma, har nyss duschat och lite sådär, så ska snart blåsa och platta håret och sminka mej och så, för klockan fyra kommer malin och dom och hämtar mej! så åker vi in till karlstad på innebandy.

jag får skriva mer efter jag är klar, bättre och va klar i tid än att stressa!

vi hörs lite senare om information om min senare kväll!


pusspuss :*


  

redigerade bilden igår på www.picnik.com

Av Linnea Larsson - 24 april 2010 13:43

jag sitter hos sofie just nu, vi har nyss ätit makaroner och korv!

malin väckte oss förut, halv ett...

hon kom springnas ner med ett leende, haha.

hon hadev ärldens energi-.-

allafall,vi gick ut och skulle sola för malin sa att det va så himla varmt ute...

men det va svin kallt så vi hoppa istället, men bara lite, sen gick malin hem och åt och snart ska jag hem fårn sofie, hon ska få skjutsa mej på moppen, då ska jag hem och duscha och sen ska vi åka klockan fyra och kolla på innebandy, sverige-och nått annat land (a)

kommer inte ihåg vilka dom möter, men allafall, nej nu ska jag plocka bort här med sofie, sen ska jag åka hem !

hör senare!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 24 april 2010 00:02

sitter hos sofie nu, vi spelar wii, mario cart!

det ä ju kul, vi kollade på disturbia också! så otroligt bra! sofie trodde dock inte att den skulle va lite läskig så hon blev rädd:D

haha men den va bra! har ju sett den innan, men nej nu måste jag spela:D

ska sova härinatt och malin kommer hit snart också:d

så vi hörs imorrn!


pusspuss :*

Tidigare månad - Senare månad

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards