linnealarsson

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Linnea Larsson - 27 april 2010 20:34

ingen bra dag efter det dfär inlägget förut, va ås dum så jag la mej i sängen och skulle plugga, DUMT LINNEA! man somnar bara:(

jag somndade alla fall, vet inte va klockan va, fyra kankse, vaknade fem när pappa fårgade om ja skulle med till farmor och farfar, skulle ha sagt ja! men sa nej och somnade om igen och vaknade halv åtta när dom kom hem! -.-

nu kommer jag inte somna ikväll! drygt i bött...

aja allafall sofie hade bilder från skolan förut, så jag får som sen efter att hon har duschat!

nu har jag nyss gjort varma smörgåsar med mamma, men dom ä inne i ugnen så det ä inte klart än!

nej nu ska jag plugga eftersom jag somnade ifrån det förut!

så jag skriver mer innan jag sover sen, och då lägger jag även upp bilderna från skolan!


pusspuss :*

  

Mitch(L)

Av Linnea Larsson - 27 april 2010 15:24

idag vare skola... måttligt kul!

men det va faktiskt kul på hemkunskapen,lagade mezikansk mat med carl,malin och sofie!

ska fråga sofie om bilder,jag tror hon tog typ tre stycken:D

allafall, skolan gick som vanligt, lika drygt! skrev en novell, nästan helt klar med den faktiskt:D

efter skolan så gick jag och ellinor ut i solen! så himla varmt idag! schönt som satan!:)

schönt stavas så enligt rasmus;) jag vet att det egentligen stavas med k:D

aja, vi va där sne åkte jag hem fem över tre typ. nnu ska jag dammsuga mitt rum och sen ska jag äta choklad och plugga.


här är bilder på grejerna igår och bilder från idag med ellinor!<3


  

mascaran jag köpte, så himla bra!

  

läppglanset! smakar så himla gott så ni anar inte;o och det fungerar ungefär som läppglans, man bli aldrig torr om läpparna när man använder det

  

jag tog glasögonen på mej idag, får så himla ont i huvudet på dagarna, och jag har faktiskt inte haft ont i huvudet idag när jag använt dom , bara när jag satt i solen och kisade(inte kissade!)

  

där ser ni väskan, fick ingen bra bild på den, så himla svårt, men där är den allafall, 199:- kände att det va bra pris för en väska, kommer ändå snart vara utsliten;)

  

ser ut som att jag har blondt hår igen, men nej det ä brunt, jag lovar!

  

sen kom nån johan och ellinor lånade hans skateboard, mycket snyggt!


nej nu får det räcka, får se om det kommer några bilder från hemkunskapen senare, nu ska jag plugga på fysik provet som är imorgon!


pusspuss :*

Tidigare månad - Senare månad

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards