linnealarsson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Linnea Larsson - 19 september 2010 22:20

känner att jag va sugen på att uppdatera.

ska försöka fixa så jag kan uppdatera mera när jag förhoppningsvis får en bärbar dator:D

men allafall så idag har jag vart ute, dock ä jag extremt förkyld och mår inte sådär jätte bra, men det fixar sig nog

ska nog till skolan imorrn om jag orkar, annars stannar jag hemma imorrn och så går jag till skolan på tisdag för då ska iv bowla på idrotten!

feting nice.

va med patrik igår, mysigt värre. dock va vi ute och på träffen, men det va mysigt ändå:D

aja, nu ska jag nog lägga mig en stund tror jag.


jag hör av mig imorrn.


pusspuss :*









Without you I feel hopeless.

But with you I can't stop thinking about what would have been if I made it different.

I think about you every day, still it feels a little bit wrong.

I can't see you with other people.

I know where you belong.


xoxo

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards