linnealarsson

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Linnea Larsson - 12 september 2010 21:44

nu är klockan kvart i tio och jag är dö trött!

sitter och lyssnar på min nya favoritlåt, så sjukt bra!

 Make you feel my love - adele


sjukt bra.

allafall, imorrn äre skola, ska bli skönt och gå upp i tid igen, man känner sig så skönt utmattad på kvällen efter en skoldag.

ska bli kul och träffa sara också:D man saknar henne liksom efter en helg, HAHA

bara för och få höra hennes dialekt liksom, haha.

aja, nu ska jag inte tjata om henne, ho ä bara konstig:D neda:d så snäll så!


nej nu ska jag lyssna på the song en stund till sne ska jag sova tror jag:)


pusspuss :*



  

saknar sommaren och mina flickor<3

Av Linnea Larsson - 12 september 2010 14:45

igår va vi i kil, rktigt kul faktiskt, vi va hos olof och tog det lugnt, lyssna på musik och typ chilla sönder.

vi kom hemv id ett typ då gick jag och malin och la oss på en gång, vi va så jävla trötta så det tog typ fem minuter och somna, allafall, idag hoppas jag på att få träffa patrik så jag kan säga hejdå till honom innan han åker till säffle.

får se hur det blir, möjligtvis så åkr jag dit sen, får se hur det blir:)

pusspuss :*


nu kollar jag och malin på E.T så fuck off:D


  

extremt gammal bild, saknar dock håret!

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards