linnealarsson

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Linnea Larsson - 28 oktober 2010 22:58

en vecka sen jag skrev...

inte vart på humör pga av en massa saker.

nu ska jag va på topp ett tag.

helgen ser lovande ut och lovet ser extremt lovande ut, kan bli mys!

allafall så ska jag fira mlin imorrn och på lördag blire FEST

så blir rå nice!

allafall så ska jag jobba också lite på tomtehälga;)

haha nice.

skulle bara upppdatera lite.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Varför kan jag inte känna kärlek

varför kan jag inte förstå vad jag känner

varför vet jag aldrig vad jag vill

varför förstör jag mitt eget liv

varför kan inte berätta för mig hur jag ska va

varför kan jag inte verkligen älska någon.

snälla säg att det finns en för alla

snälla säg att den rätta finns där ute nånstans

snälla säg att man kan vara som lyckligast med någon

snälla säg att jag kommer känna vad kärlek är.

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards